Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Τα βλαχαδερά

Γνώμη μου είναι πως η χτεσινή βίαιη επίθεση του πρώτου πολίτη του δήμου μας κ.Αλέξανδρου Πνευματικού, σε μητέρα-θεατή των τεκταινομένων στο Λέχαιο χωρίς να προκληθεί,και η επακόλουθη σωματική βλάβη στην ίδια αποτελούν το τελευταίο σκαλοπάτι ξεπεσμού  και κατακριτέας συμπεριφοράς.
Πιάσαμε πάτο!Δεν υπάρχει πιο κάτω.
Αγαπητοί συνδημότες θα έπρεπε να είσαστε έτοιμοι από καιρό.Αυτούς επιλέξατε να διοικήσουν το δήμο, να ασκήσουν εξουσία, να διαχειριστούν τα χρήματά μας, να κάνουν έργα, να σχεδιάσουν το μέλλον και να παράξουν πολιτισμό!!!!

Φέρατε στην εξουσία, ένα τσούρμο βλαχαδερά που καμία σχέση ούτε θέση έχουν στον αστικό πολιτισμό, τουλάχιστον όπως τον γνωρίσαμε στην πόλη μας εμείς οι Κορίνθιοι τρίτης και τέταρτης γενιάς.
Θλίβομαι ως πολίτης, θλίβομα ως γυναίκα.
Θλίβομαι γιατί  επιλέξατε εν μέρει αμόρφωτους χούλιγκανς των γηπέδων να διοικήσουν την πόλη.
Θλίβομαι γιατί αποδέχεστε σιωπώντας όλες αυτές τις πρακτικές εντός και εκτός δημοτικού συμβουλίου.
Θλίβομαι γιατί επιτρέψατε να δημιουργηθεί ένα μόρφωμα, ανομίας,ετσιθελισμού και ομαδικού τσαμπουκοχουλιγκανισμού.
Θα ήθελα να είμαι περήφανη για την πόλη μου και τους αιρετούς της.
Θα ήθελα να τους σέβομαι και να τους θαυμάζω όλους.
Δεν μπορώ...δεν μου το επιτρέπουν οι αρχές μου.
Που χάθηκε η αρχοντιά, η λεβεντιά,η ντομπροσύνη που γνωρίσαμε τις παλιές καλές εποχές της ζωής της πόλης;
Τι είναι αυτό το συνοθύλευμα ψευτοτσαμπουκάδων που έχουν πάρει διαζύγιο με την ευγένεια και τον  αστικό πολιτισμό;
Πως επιτρέπετε στα βλαχαδερά να σηκώνουν το χέρι στους πολίτες;



Δεν υπάρχουν σχόλια: