Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Η νέα ανάθεση προμήθειας σε χαρτικά και λοιπά αναλώσιμα ύψους 202.479,48 ευρώ

                        Αυτά που βλέπετε στην εικόνα έχουν αξία περίπου 2.000 ευρώ.
Φανταστείτε πόσα είναι σε ποσότητα τα 202.479,48 ευρώ!!!
Τα χωρούν άραγε οι αποθήκες του δήμου;
 
 
 
Είχα αρχίσει να ανησυχώ.Μπήκε ο καινούργιος χρόνος και δεν αναθέσαμε - κατόπιν διαγωνισμού- προμήθεια στον δημοτικό βιβλιοπώλη;
Τώρα όμως είμαι ήσυχη.
Η Οικονομική επιτροπή του δήμου συνεδριάζει τη Δευτέρα  στις 9:00 και ένα εκ των θεμάτων που έχει να αποφασίσει είναι και
ο Καθορισμός όρων διακήρυξης διενέργειας διαγωνισμού για την εκτέλεση της προμήθειας Γραφικής Ύλης και Λοιπών Υλικών γραφείων-Εντύπων και Υλικών Μηχανογράφησης και πολλαπλών εκτυπώσεων-λοιπών προμηθειών ειδών γραφείου και προμήθεια λοιπού υλικού προϋπολογισμού 202.479,48 ευρώ.
Πολύ σωστά διαβάζετε.'Αλλα  202.479,48 ευρώ προστίθενται στα χιλιάδες ευρώ του περασμένου χρόνου.
Το αποτέλεσμα είναι γνωστό:
Το διαγωνισμό θα πάρει ο κ.Κανελλάκης Ηλίας, ανηψιός του δημοτικού συμβούλου κ.Οικονόμου συστεγαζόμενος στο κατάστημά του.Τα έχω άλλωστε ξαναγράψει τόσες φορές σε προηγούμενες αναρτήσεις
 
Μια πικρή ίστορία που δεν τιμά την πόλη και τους δημότες της.
Τώρα όμως που  τόσα ακούγονται  σε όλους τους δήμους της χώρας, τώρα που έχει ανοίξει το απόστημα στα δικαστήρια (Τσοχατζόπουλος, Παπαγεωργόπουλος, δήμαρχος Λασιθίου κλπ) πόσο θα ανέχεστε τα δημοτικά τέλη που πληρώνετε μέσω ΔΕΗ  να γίνονται χαρτοπόλεμος;
Σκεφτείτε το!
Εσείς, όσοι εξαρτώμενοι της Οικονομικής Επιτροπής, συνεχίστε να ψηφίζετε.
Προσωπικά, έχω προ πολλού λάβει τα μέτρα μου  για να μη συμβαίνει κατ'εξακολούθηση και όπου νάναι θα χτυπήσει η καμπάνα και για την Κόρινθο.
 
Υπομονή ιώβεια χρειάζεται....
 
(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: