Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Νερουλάαααααα!

Αναταραχή έχει επέλθει στο δημαρχείο.'Εχουν επιστρατευθεί τα αστυνομικά σαϊνια της δημοτικής αρχής για να μάθουν ποιός μου έδωσε το φωτοαντίγραφο της άδειας χρήσης πηγής υδροληψίας της κ.Χ που εξέδωσε ο κ.Καμπούρης.

Προς τι τόση κινητικότητα;
Υποτίθεται ότι η άδεια είναι καθ'όλα νόμιμη.Τι φοβάται η δημοτική αρχή;
Υπάρχει λόγος ανησυχίας;
Αν έρθει στην κατοχή του οποιουδήποτε φωτοαντίγραφο άδειας οδήγησης μου ή η άδεια ίδρυσης και λειτουργίας της επιχείρησής μου γιατί θα έπρεπε να ανησυχώ;
Δημόσια έγγραφα είναι και πρέπει να επιδεικνύονται όταν ζητηθούν.
Με τον πιο  απλό τρόπο ήρθε στα χέρια μου το χαρτί.
Κατόπιν επιδείξεως.
Ψάξτε τους δικούς σας.Αυτούς με τα δύο και τα τρία πρόσωπα.
Εγώ ένα πρόσωπο έχω.
Δηλωμένο και με υπογραφή.
Υπάρχει λόγος που σας το αναφέρω.
Δεν σας φταίω εγώ.
Η τρέλα του μεγαλείου και η έπαρση ευθύνονται.
Σας εμποδίζουν να ξεχωρίσετε τους υποκριτές που έχετε γύρω σας
Σας βοηθώ να συνέλθετε.
Εγγύς ο καιρός για την Ιερή σας Εξέταση...
"Κάθε καιρός και η Ιερή του Εξέταση", όπως έγραφε ο Ο. Ελύτης

Καλή μέρα σας


Δεν υπάρχουν σχόλια: